نتیجه تصویری برای وصیت نامه شهید سیف الله تبریزی 


نام پدر : ولی
تاریخ تولد :1341/10/20
تاریخ شهادت : 1364/12/21
محل شهادت : شمال فاو

سیف‌الله تبریزی در سال ۱۳۴۱ در روستای کوهی‌خیل جویبار به دنیا آمد و دوران ابتدایی و راهنمایی را در این شهرستان گذراند. پس از آن مشغول تحصیل در رشته هنر شد. وی در ۱۹ اسفند ۶۴ در منطقه فاو به شهادت رسید. 
آنچه در تصویر می بینید، اسکناس 1000 ریالی هدیه امام امت به برادران گردان رزمی جانبازان است که 19 بهمن سال 61 به دست شهید تبریزی رسیده است.
 

هدیه

زندگی نامه شهید:
شهید سیف الله تبریزی در سال 1341 در روستای کوهی خیل از توابع جویبار قائم شهر و در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود. وی با 17 سال سن به صورت داوطلب عازم جبهه شد و چندین مرتبه بر اثر موج انفجار از ناحیه چشم مجروح گردید. در اکثر عملیاتها حضور فعال داشت و سرانجام در عملیات فاو به جمع شهدای اسلام پیوست و به درجه عظیم شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید:
شهید در وصیت نامه اش می نویسد کاش تقدیر چنین باشد تا مرگ، افتخاری را که بارها و بارها بدان نزدیک شدم نصیبم گرداند، این بار با این انگیزه به جبهه می روم، فقط برای نجات دین و انقلابم و امنیت کشور اسلامیم و خدا را به یاری می طلبم که مرا آن طور که صلاح می داند هدایت کند. تنها هدفم خدا و مکتبم دین اسلام و مذهب شیعه و مرادم روح الله می باشد هر قدمی که بر می دارم و هر گلوله که شلیک می کنم فقط برای خدا و رضای خدا می باشد و امیدوارم هر گلوله ای که به تنم می خورد درد و رنجش را از عسل شیرین تر حس نمایم. 
آری اگر در این نبرد الهی من به آرزویم برسم دست پرورده پدری مهربان و فداکار بوده ام و آن معلم زندگی من بوده است. پس از وی تقاضا دارم در قبال شهادتم بردبار باشد.


موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت